Administracja Ligi IRG Formula 2020 - OGŁOSZENIA

19/02/2020 - 22:39
IRG Administration
EMPEROR
Administrator
Posts: 669
Registration: 09/03/2013 - 17:27
TU ogłoszenia administracyjne.
Edited by: modlicha - Thu, 12/03/2020 - 21:18
12/03/2020 - 21:22
IRG Administration
EMPEROR
Administrator
Posts: 669
Registration: 09/03/2013 - 17:27
1. Ze względu na nie działające poprawnie wtyczki pogodowe prognoza pogody w wyścigach opartych na rfactor 2 będzie realizowana w podobny sposób jak miało to miejsce w jesiennej części sezonu Formuły IRG 2019. Będzie to więc pogoda oparta o prognozę pogody dla konkretnych godzin i danego miejsca - wpisywana następnie na serwer.

Kwalifikacje - niedziela godzina 14:00
Wyścig - niedziela godzina 15:00 - 16:30

Pogoda obejmuje takie elementy jak: temperaturę powietrza, stopień zachmurzenia, siłę i kierunek wiatru oraz prawdopodobieństwo opadów (prawdopodobieństwo poniżej 30% zaniedbujemy i traktujemy jako "bez opadów") - na podstawie podanych prawdopodobieństw opadów rfactor samodzielnie losowo realizuje wystąpienie opadów.

Administracja korzysta z prognoz serwisu Weatherunderground.


2. Administracja informuje, że ze względy na kłopoty z parc ferme należy używać tylko i wyłącznie starego UI


3. Ze względu, na źle dobrany w torze moment zapalania się zielonych świateł w alejce serwisowej administracja zabrania korzystania w tym wyścigu ze startu z boks. Nie wolno tego robić ani samodzielnie, ani co oczywiste z w/w powodów administracja nie będzie dopuszczać do startu z boksów zawodników, którzy np. nie wykonali wymaganej ilości okrążeń.
Edited by: modlicha - Fri, 13/03/2020 - 19:42
15/03/2020 - 12:10
IRG Administration
EMPEROR
Administrator
Posts: 669
Registration: 09/03/2013 - 17:27


Powyżej wyniki wczorajszego wyścigu Full
Z 21 kierowców dojechało 4 - słownie czterech !!!!
Zaraz ktoś powie " e to był tylko full"
Zwracamy uwagę, że jeżeli tak mają wyglądać wyścigi trzeba się zastanowić czy nie będzie konieczne przeprowadzenie weryfikacji licencji dla kierowców. Może lepiej jeździć w mniejszym gronie ale kończyć wyścigi w przynajmniej 80% składzie.
Nikogo teraz nie atakujemy, ale szkoda będzie znów marnować czas na użeranie się przy ocenianiu incydentów itp.
Od razu przypominamy, że pisanie na shout i formum o incydentach będzie równoznaczne z blokowaniem dostępu do forum. Na dzień dobry 48 godzin, do ewentualnego usunięcia zawodnika z ligi.
29/03/2020 - 11:43
IRG Administration
EMPEROR
Administrator
Posts: 669
Registration: 09/03/2013 - 17:27
Przed GP Bahrainu informujemy a niektórym przypominamy, jazda na skróty po wyjechaniu z boksów, zwłaszcza podczas kwalifikacji jest ZABRONIONA
Warto też aby wszyscy bardziej zwrócili uwagę na ustawienie się na polach startowych po FL.
Poniżej przykładowe zdjęcie z wczorajszego wyścigu full, połowa stawki nie ustawiła się prawidłowo, może to w skrajnym przypadku prowadzić do uszkodzenia silnika już na starcie. Pamiętając co się stało w sezonie 2019, od razu wolimy ostrzec.
10/05/2020 - 17:24
IRG Administration
EMPEROR
Administrator
Posts: 669
Registration: 09/03/2013 - 17:27
Jeszcze raz ...

Nasze serwery mają podłączoną wtyczkę pogodową.
Wtyczka korzysta z serwisu openweathermap.org.


Our server are connected with weather plugin.
The weather plugin uses openweathermap.org data.
Edited by: IRG Administration - Sun, 10/05/2020 - 17:24
19/05/2020 - 23:58
IRG Administration
EMPEROR
Administrator
Posts: 669
Registration: 09/03/2013 - 17:27
WAŻNE:

1. Od dnia dzisiejszego tory będą się pobierały automatycznie przy wejściu na serwer.
2. Również w przypadku update toru - automatycznie zostanie pobrany i zainstalowany tor.
3. Nie ma więc od dzisiaj potrzeby informowania o ewentualnych przyszłych update'ach torów.
4. Skiny będą pobierane tradycyjnie przez IRG tool, a informacje o update'ach skinów dalej będą się pojawiać.
5. Na serwery są też założone hasła, które widać w panelu kierowcy pod odpowiednią serią.
6. Replaye z wyścigów będą się ukazywać w przypiętym temacie pod podanym linkami:


Formuła: link
DTM: link

________________________________________________________________________

IMPORTANT:

1. From today the tracks will be downloaded automatically when entering the server.
2. Also in the case of track update - the track will be automatically downloaded and installed.
3. There is no need to inform about any future track updates from today.
4. Skins will be downloaded traditionally via the IRG tool, and skin update information will continue to appear.
5. Passwords are also set on the servers, it can be seen in the driver panel under the appropriate series.
6. Replays from the races will appear under the following links:


Formula: link
DTM: link
Edited by: IRG Administration - Wed, 20/05/2020 - 00:58
24/07/2020 - 11:04
IRG Administration
EMPEROR
Administrator
Posts: 669
Registration: 09/03/2013 - 17:27
W związku z pytaniami kilku zawodników do administracji o prawidłowość manewrów obronnych wykonywanych przez kierowcę Makatak (zwłaszcza po publikacji kontrowersyjnego filmiku ekipy Rapid Racing) odpowiadamy:

Prześledziliśmy na replayu część wyścigu podanego kierowcy i informujemy, że co najmniej 4 zaobserwowane przez nas przypadki łamią drastycznie pkt regulaminu 6.4.1
"6.4. Broniący się kierowca ma prawo na prostej tylko raz zmienić swoją linię jazdy - najczęściej odbywa się to przez obronę wewnętrznej do zakrętu.
6.4.1. Ruch ten należy wykonać na tyle wcześnie by nie wywołać zagrożenia wypadku. Bronić się należy odpowiednio wcześnie lub wcale."

W przypadkach zaobserwowanych z udziałem Makatak vs MarioF1 to jest około 2380s, 2435s, 2525s oraz z P.Mrówka około 3380s
(jeden z tych przypadków MarioF1 zgłosił, ale było to zgłoszenie nieprawidłowe dlatego nie mogliśmy go rozpatrywać) komisja stwierdza, że kierowca Makatak czeka z manewrem obronnym, aż do momentu w którym zawodnik z tyłu podejmie decyzje o wyborze strony ataku - i dopiero wtedy decyduje o zablokowaniu danej linii jazdy. W wymienionych przypadkach ruch ten jest wykonywany gdy bolidy dzieli odległość równa 1 długości bolidu lub mniejsza. Przy prędkości ~300 km/h i różnicy w prędkościach z reguły powyżej 10 km/h pozostają w ten sposób ułamki sekund na manewr, a musimy uwzględnić jeszcze czas reakcji.

W trzech z wymienionych przypadków, kierowcy z tyłu aby uniknąć wypadku musieli hamować lub odpuścić gaz - a to wg nas wyczerpuje stwierdzenie "wywołanie zagrożenia wypadku" przy manewrze obronnym.

W czwartym przypadku zbyt późny manewr obronny Makataka zmusza kierowce do gwałtownego manewru przy otwartym DRS co powoduje utratę przyczepności i rozbicie się auta. To kolejny przykład do czego może doprowadzić zbyt późna obrona.

Powtarzamy: ruch obronny ma być wykonywany na tyle wcześniej aby nie wywołać nawet zagrożenia wypadku, nie mówiąc już o zderzeniu bolidów.

W opinii administracji ten sposób obrony łamie punkt 6.4.1 i nie chcąc używać drastyczniejszych określeń nazwijmy to walką na torze, która nie ma nic wspólnego z fair play.

Przy okazji przypominamy również, że w regulaminie mamy również pkt 6.5 mówiący o tym, że takie manewry zmiany toru jazdy w strefie hamowania lub tuż przed nią są również zabronione, a coraz częściej obecnie zaczynamy je obserwować.

Będziemy piętnować takie zachowania i prosimy o ich (prawidłowe) zgłaszanie, zamiast kierowania zapytań do administracji droga mailową lub na SB.